حجاب زینت زن است.

در این بلاگ من سعی داشته که مقام و منزلت حجاب و جایگاه آن در جامعه و دلیل ضرورت آن برای زنان را بازگو کنم.امیدوارم که در این زمینه موفق شده باشم.

حجاب زینت زن است.

در این بلاگ من سعی داشته که مقام و منزلت حجاب و جایگاه آن در جامعه و دلیل ضرورت آن برای زنان را بازگو کنم.امیدوارم که در این زمینه موفق شده باشم.

يكشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۰۱ ب.ظ

شما دینتان را فروختید و ما خریدیم!!!!!

بانوی باحجابی داشت در
یکی از سوپرمارکت‌های زنجیره‌ای در فرانسه خرید می‌کرد؛ خریدش که تمام شد برای
پرداخت رفت پشت صندوق.

 

صندق‌دار زنی بی‌حجاب
و اصالتاً عرب بود.

صندوق‌دار نگاهی از روی تمسخر به او انداخت و همینطور که
داشت بارکد اجناس را می‌گرفت اجناس او را با حالتی متکبرانه به گوشه میز
می‌انداخت.

اما خواهر باحجاب ما که روبنده بر چهره داشت خونسرد بود و چیزی
نمی‌گفت و این باعث می‌شد صندوقدار بیشتر عصبانی شود!


 



بالاخره صندوق‌دار طاقت نیاورد و گفت: «ما
اینجا توی فرانسه خودمون هزار تا مشکل و بحران داریم و این نقابی که تو روی صورتت
داری یکی از همین مشکلاته که عاملش تو و امثال تو هستید!
ما اینجا اومدیم برای زندگی و کار نه برای به نمایش
گذاشتن دین و تاریخ! اگه می‌خوای دینت رو نمایش بدی یا روبنده به صورت بزنی برو به
کشور خودت و هر جور می‌خوای زندگی کن!»

خانم محجبه اجناسی رو که
خریده بود توی نایلون گذاشت، نگاهی به صندق‌دار کرد… روبنده را از چهره برداشت و در
پاسخ خانم صندوق‌دار که از دیدن چهرهٔ اروپایی و چشمان رنگین او جا خورده بود
گفت:

«من جد اندر جد فرانسوی هستم… این دین من است و اینجا وطنم…
شما دینتان را فروختید و ما خریدیم!»


 

 

  • shamim sadredin

نظرات  (۱)

مثلا ک چی الان؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی